Matricea CADRU LOGIC |
||||
MultiTraining |
||||
Operatie logica |
Indicatori de realizare verificabili in mod obiectiv |
Surse si mijloace de verificare |
Ipoteze |
|
Obiective generale |
Care este obiectivul general la care va contribui proiectul? |
Care sunt indicatorii cheie pentru obiectivul general? |
Care sunt sursele de informare pentru acesti indicatori? |
|
· Calificarea şi recalificarea forţei de muncă în scopul de a o face mai adaptabilă la nevoile în continuă evoluţie de pe piaţa muncii. · Reorientare profesionala a grupului tinta (corp profesoral liceal) prin formarea ca si FORMATORI-TRAINERI in domeniile TIC · Specializarea Administrare Retele de Calculatoare ARC (administrare soft, administrare hard) |
Cantitativi : · Ponderea profesorilor-beneficiari -absolventi care activeaza ca si TRAINERI ARC(multiplicatori de training) Calitativi : · Procentul din beneficiari care activeaza ca si Traineri ARC , dupa 12 luni de la absolvire. |
· Statistici ale Inspectoratului Scolar Judetean Maramures |
||
· Rapoarte individuale · Rapoarte ale Institutiilor de Invatamint-gazda |
||||
Scopul proiectului |
Care sunt obiectivele specifice pe care proiectul le va realiza? |
Care sunt indicatorii cantitativi si calitativi care arata daca si in ce masura obiectivele specifice ale proiectului au fost realizate ? |
Care sunt sursele de informatii care exista sau care pot fi colectate? Care sunt metodele pentru a obtine aceste info rmatii? |
Care sunt factorii si conditiile care nu sunt sub direct control al proiectului, necesare pentru realizarea acestor obiective? Ce riscuri trebuie luate in considerare? |
Instruire profesională FORMARE DE FORMATORI a profesorilor de liceu care să se adreseze deficitului de abilităţi în domeniul predarii tehnologiei informatice si comunicatiilor (TIC) domeniile ARC prin dezvoltarea de abilitati in · Predarea moderna C.A.I. · Administrare si utilizare retele de calculatoare . |
Cantitativi: · Numar de FORMATORI -absolventi cu abilitati nou dobindite si testate (Certificate de absolvire- Teorie, Practica , Design) din 24 de beneficiari Calitativi: · Punctaje obtinute la atestari |
· Raport de proiect/Lista ABSOLVENTI · Raport privind noile abilitati, Certificate de Absolvire |
· Institutiile de invatamint coopereaza pentru urmarirea evolutie carierei didactice a beneficiarilor · Beneficiarii participa activ · Asigurarea conditiilor de desfasurare a cursurilor in institutiile de invatamint. |
Rezultate asteptate |
Care sunt rezultatele concrete prin care se urmareste atingerea obiectivelor specifice? |
Care sunt indicatorii prin care se masoara daca si in ce masura proiectul realizeaza rezultatele si efectele previzionate ? |
Care sunt sursele de informatii pentru acesti indicatori? |
Ce factori externi si ce conditii trebuie realizate pentru a obtine rezultatele asteptate conform graficului? |
· Cursuri teoretice · Lucrari practice (laboratoare Hard & Soft), Ateliere practice · Sesiuni de comunicare si comunicatie la distanta (distance learning) · Lucrari de absolvire (produse individuale) · Seminarii -prezentare proiect (SEL) · Seminar Final ABSOLV (diseminare publica) |
· Numar cursuri · Numar Laboratoare · Numar Ateliere practice · Numar lucrari de absolvire · Numar ore pe internet (ONL) · Numarul de ore /beneficiar /activitate · Numar seminarii (SEL, ABSOLV) |
· Programarea si executia (agenda) activitatilor specifice · Cataloage prezenta fizica (Curs, Lab, Ateliere) · Rapoarte tehnice de vizitare (numar, timp) pentru ONL (activitate virtuala) |
· Acorduri de participare a beneficiarilor selectati din partea institutiilor apartinatoare · Conditii de semnare a ANGAJAMENTULUI Individual de BUNA PRACTICA si MULTIPLICARE. · Implicare activa a Participantilor |
|
Care sunt efectele si beneficiile preconizate ale proiectului |
· Numar de abilitati dobindite -numar de evaluari cu punctaj de trecere. |
· Liste de evaluare /activitati de pregatire |
· Conditii conforme cu specificatiile tehnice ale capacitatilor utilizate (sali, locatii, traineri ) |
|
Dobindirea de noi abilitatilor de predare a noi cursuri ARC la adulti PROFESORI |
· Punctaje obtinute de participanti |
· Punctajele si notele obtinute |
||
Ce imbunatatiri si schimbari vor fi determinate de proiect? |
||||
Abililitate : · Noi abilitati in utilizarea si predarea TIC Adaptabilitate : · noi cursuri ARC Flexibilitate : · Noi tehnologii de comunicare |
· Numar de certificari obtinute /participant (ARC_S , ARC_H) · numar /punctaj obtinut · Numar de abilitati dobindite pe care le aplica (utilizare certificari) · Grad de utilizare a tehnologiei la distanta (nr. Conectari , durata ) |
· Raport final MultiTraining · Rapoarte de monitorizare -post proiect (semestriale ) · Rapoarte tehnice Multi Training_ACCES ( 3 ani ) |
· Functionarea in parametrii de calitate a infrastructurilor necesare si a locatiilor utilizate . · Respectarea conditiilor de programare a activitatilor (durata , succesiune) |
Activitati |
Care sunt activitatile cheie de realizat si in ce succesiune pentru a produce rezultatele vizate? |
Mijloace: Care sunt mijloacele necesare pentru implementarea acestor activitati; ex. personal, echipament instruire, studii, aprovizionari, facilitati operationale etc? |
Care sunt sursele de informatii cu privire la progresul proiectului? |
Ce pre-conditii sunt cerute inainte de inceperea proiectului(elor)? Ce conditii exterioare controlului direct al proiectului trebuie sa fie indeplinite pentru implementarea activitatilor planificate? |
1. PM · Activitati de management proiect |
Resurse umane manageriale: · Echipa proiect interna si partener; Resurse umane-tehnice : · Coordonatori activitati educationale, · Coordonatori produse realizate intern: www, CD-Rom Resurse materiale : · Logistica -comunicatie, consumabile ; · Locatii: specifice activitati de proiect office ; Resurse manageriale : · Planuri de actiune cf. proiect, · Proceduri specifice, · Gestionare buget-plan de achizitii, · Gestionare activitati, · Gestionare resurse materiale · Gestionare timp si echipa. |
Rapoarte de proiect: · lunare si pe faze /activitati , cf. Plan de actiuni |
· Aprobarea proiectului, · Semnarea contractului de finantare · Deschiderea finantarii · Definitivarea contractelor cadru intre finantator si beneficiar · Reglementari legate de utilizarea tuturor resurselor implicate (umane , materiale, nemateriale) . |
|
2. SEL · Identificarea si selectia candidatilor din grupul tinta /preselectie-selectie · Seminar de prezentare si promovare SEL. |
Resurse umane: · Comisia de selectie · Participanti/candidati(100) Resurse documentare: · Prezentare program · Cerere solicitanti, acord ISJ · Sala SELECTIE · Comisie validare |
· Dosar selectie candidati · Raport comisie selectie · Lista participanti · STATISTICA: Sondaj - Autoevaluare |
· Transmiterea si colectarea informatiilor despre proiect in vederea efectuarii selectiei beneficiarilor · Participarea la selectie a candidatilor , intrunirea conditiilor de selectie. |
|
3. CURS · Parcurgerea a 2 module de curs ARC Soft si HARD (procesare, evaluare pe parcurs, evaluare finala) |
Resurse umane : · Traineri-formatori Resurse materiale : · Sala curs Programa de invatamint: · Curicula |
Raport activitate CURS · parametrii timp, · costuri · calitate |
· Conform Fisa Activitate CURS conditiile de intrare · WBS- WorkBreakDown Structure |
|
4. LAB · Realizarea de activitati de Laborator 12 sedinte |
Resurse umane · Laboranti alocati Resurse materiale: · Sala LAB · Materiale specifice Documente: · Lucrari de laborator |
Raport activitate LAB (t, c, q) |
Conform Fisa Activitate LAB (conditii de intrare si WBS) |
|
5. WORK Realizarea de activitati tip atelier -practic, 6 sedinte |
Resurse umane : · Indrumatori atelier Resurse materiale: · Sala ATELIER reabilitata · Materiale specifice Documente: · indrumar atelier |
Raport activitate WORK (t, c, q) |
Conform Fisa Activitate WORK (conditii de intarre si WBS) |
|
6. ONL · Activitati on-line, intra si internet |
Resurse umane : · suport tehnic Resurse materiale : · Acces Server · Acces infarstructura Documente: · Instructiuni de conectare-USER |
Raport de activitate ONL(t, c, q) |
Conform cu Fisa activitate ONL(conditii de intrate si WBS) |
|
6. DESIGN · Pregatirea si finalizarea lucrarilor de absolvire (indrumare-tutoriat ) |
Resurse umane : · Suport tehic si tutorial Resurse materiale : · Locatii adecvate stimularii dezvoltarii-proiectarii si experimentarii · Echipamente adecvate Documente: · Produse suport (cercetare-dezvoltare) |
Raport de activitate Design (t, c, q) |
Conform cu Fisa de Activitate DESIGN (conditii de intrare si WBS) |
|
7. ABSOLV · Absolvire si diseminare finala · Seminar ABSOLV pentru diseminarea finala Multitraining. |
Resurse umane : · Echipele complete interni+ externi Resurse materiale: · Locatii adecvate absolvire + seminar Documente: · Proceduri de evaluare finala |
· Raport de activitate ABSOLV (t,c, q) · Fise de evaluare Seminar final · Raport final MultiTraining (t,c,q) · STATISTICA Sondaj "Gradul de Satisfacere"/Gradul de autoapreciere(SEL) |
Conform cu Fisa de Activitate ABSOLV (conditii de intrare si WBS) |